Trend

Cum convingi audientele reci sa cumpere din magazinul tau online

Cum convingi audientele

Cum convingi audientele reci sa cumpere din magazinul tau online

Adevarul e ca nu le convingi atat de linear pe cat ti-ai inchipui.

Am mai discutat despre acest subiect, insa astazi as vrea sa ne concentram asupra audientelor reci: cei care nu te cunosc sau te cunosc foarte putin si inca nu au incredere in tine.

Catre acest public exista cateva tipuri de abordari cu care poti merge pentru a-l incalzi, a-i trezi interesul si a determina, eventual, decizia de cumparare.

Vom discuta si despre importanta asteptarilor tale, ca antreprenor, de la audientele reci – ai nevoie de o doza buna de realism pentru ca planificarile tale sa fie eficiente, iar deciziile de business, corecte.

Cuprins Cum convingi audientele reci sa cumpere din magazinul tau

  • Corectarea asteptarilor tale de la audientele reci
  • Sales Funnel si rolul fiecarei audiente
  • Cum iti pregatesti site-ul pentru a fi memorabil de la primul click
  • Tehnici de incalzire a audientelor reci

Corectarea asteptarilor tale de la audientele reci

Probabil multi dintre voi ati vazut The Wolf of Wall Street. Acum nu vreau sa ne concentram neaparat pe tipul de vanzare sau tehnicile ilegale folosite la Stratton Oakmont, ci pe ideea de cold calling si cold sell.

Aceste doua concepte se refera la ideea de a vinde direct catre audiente care nu te cunosc si nu au inca incredere in tine. 

Sa vinzi asa… e greu.

Sigur ca nu e imposibil, insa sa mergi catre ei cu oferta potrivita, in momentul potrivit, folosind mesajul potrivit, e in afara controlului tau. Poti sa o faci, insa trebuie sa fii un expert in convingerea publicului rece sa cumpere intr-o perioada mica de timp.

De cele mai multe ori, asta presupune agitarea punctelor dureroase, crearea unei senzatii false de urgenta si fortarea deciziei de cumparare.

Oamenii cumpara fara sa aiba o nevoie cat de valida pentru produsul tau, iar deseori dupa achizitie propriile lor justificari pentru decizia luata duc la frustrare.

E vital sa intelegi ca lucrurile care au functionat la un moment dat, nu o mai fac astazi. 

Prioritizeaza nevoia clientilor tai, nu nevoia ta.

In cele mai multe cazuri, oamenii nu vor cumpara de la primul punct de contact. Ba nici la al doilea. 

Standardul e undeva la 6-8 puncte, insa, in functie de ceea ce vinzi (daca e vorba de produse costisitoare sau cu impact asupra mai multor persoane), uneori e nevoie de si mai multe.

E mai eficient sa depui eforturi pentru a incalzi audienta ce intra pentru prima oara pe site-ul tau, prin lansari, lead generation si lead nurturing, crearea unui continut informativ valoros si educare.

Sansele sa fidelizezi publicul cresc, la fel si profitabilitatea afacerii tale.

Daca iti doresti comenzi directe de la audientele reci, e momentul potrivit sa lucrezi la corectarea asteptarilor tale.

Vestea buna e ca majoritatea oamenilor din industrie te vor sustine cu informatii in acest demers si, mai mult, ai deja la dispozitie o gramada de materiale care sa te ghideze spre strategia potrivita, inclusiv pe blogul nostru.

Sales Funnel si rolul fiecarei audiente

Un sales funnel este reprezentarea vizuala a stadiilor pe care le parcurg clientii tai, de la necunoscuti, la cumparatori. 

sursa gomag.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *